Dostajesz do ręki bardzo proste i przyjemne w obsłudze narzędzie samodzielnego tworzenia opowieści: Sykomor™. I przykłady różnych opowieści, które za jego pomocą zostały napisane.
W podręczniku znajdziesz krótką instrukcję, jak stosować Sykomor™ w praktyce oraz szablon pisania opowieści do wydrukowania. Będzie Ci łatwiej napisać Twoją opowieść – krok po kroku. Zaczynając od przesłania.
Nawet początkujący sobie z tym poradzi!
Większość osób po napisaniu opowieści ma wątpliwości, czy ich opowieść jest wystarczająco dobra. Dlatego otrzymujesz checklistę „Czy moja opowieść działa?”. To wewnętrzny dokument coachingowy naszej Mistrzowskiej Szkoły Storytellingu Biznesowego, do tej pory nigdy nie udostępniany publicznie. Działa to tak, że przy każdej opowieści sprawdzasz, według konkretnych, profesjonalnych kryteriów storytellingowych, czy Twoja opowieść zawiera wszystkie najważniejsze punkty. To Ci pomaga upewnić się, co już jest dobrze, a co jeszcze warto poprawić.
Po pewnym czasie te kryteria analizy w naturalny sposób wejdą w Twój krwioobieg – co w efekcie przełoży się na pisanie jeszcze lepszych opowieści!
Do tworzenia opowieści o ważnych lekcjach życiowych i biznesowych, o ludziach i doświadczeniach, które zmieniły Twoje życie, o Twoich wartościach, Twojej misji. O wierze, nadziei i miłościach Twojego życia – Bogu, rodzinie, przyjaciołach, zwierzętach. O Twoich pasjach, o wdzięczności za to, co Cię dobrego w życiu spotkało. I o tym, co warto ocalić od zapomnienia. I jeszcze o…
Możesz ją opowiedzieć Twoim dzieciom, rodzicom, dziadkom, wybrankom serca, Twojej społeczności, współpracownikom, albo potomnym.
Możesz ją napisać, wydrukować, oprawić w ramki, nagrać dźwiękowo albo na video.
Możesz ją podarować wyjątkowej osobie.
CEO Fabryki Opowieści
Monika Storytellingu uczy od zawsze. Najpierw jako wykładowca akademicki na RSIJ w Brukseli, UAM i SWPS, a teraz także w założonej przez nią Mistrzowskiej Szkole Storytellingu Biznesowego online. Wie, jak w najkrótszym czasie przekazać maksimum praktycznej wiedzy. Bardzo lubi tę nutkę zaskoczenia, kiedy jej klienci piszą w mailach: „Moniko, ten storytelling naprawdę działa!”
Wśród jej klientów są zarządzający i pracownicy takich firm jak: Amica, Enea, VOX, IMS Group, TEB Akademia, WSB, SWPS, TVP, Gazeta Wyborcza, Proart TV, Raben Transport, Rehau, Skanska, Raiffeisen Bank Polska, Kompania Piwowarska, Bank Zachodni WBK, Meble FORTE, Volkswagen
Group Polska, San Francisco Real Estate Solutions, The Couples Institute i wielu innych.
Oprócz doświadczenia biznesowego jako jedyna na polskim rynku ma autentyczne przygotowanie merytoryczne, bo jest reżyserem i scenarzystą setki filmów, z 30-letnim doświadczeniem i z cennymi nagrodami na festiwalach na całym świecie. Dlaczego to takie ważne? Bo dla Moniki storytelling to nie kilka prostych, marketingowych schematów i historyjek, lecz przede wszystkim unikatowa umiejętność wydobywania na światło autentycznych, ludzkich historii i ichminteresującego opowiadania. Zna się nam tym najlepiej na świecie. Nazywają ją dr Story.
W Fabryce Opowieści uczymy jak tworzyć piękne, poruszające i autentyczne historie. Bo dzięki opowieściom ludzie zbliżają się do siebie, filmy nie są nudne, biznes staje się bardziej ludzki a życie nabiera więcej sensu.