Jedyne miejsce, gdzie znajdziesz tak uporządkowaną wiedzę
i zdobędziesz praktyczne umiejętności w storytellingu biznesowym.
.
Technologia zniosła wszystkie bariery komunikacyjne. Teraz w ciągu kilku sekund możesz rozmawiać z każdą osobą na Ziemi i w Kosmosie! Przez brak ograniczeń technologicznych jesteśmy dosłownie zalewani komunikatami.
Tradycyjne metody komunikacji marketingowej tracą swoją skuteczność.
Nie pomagają rosnące nakłady na reklamę i promocję, bo one tylko zwiększają odporność klientów.
Tworzymy mechanizmy obronne i filtry, przez które ciężko nam cokolwiek przekazać. Wiadomości e mail traktujemy jak spam, informacje – jak nudną propagandę, a reklamy po prostu ignorujemy.
Znieczulica informacyjna sprawia, że sprzedawca ma coraz większy problem z dotarciem do nowych klientów, a przedsiębiorca z rozwojem firmy.
Nawet jeśli słyszysz, że jest jeden rodzaj komunikacji, którego nic nie zatrzyma i jest to storytelling, to tu również możesz się pogubić…
Mistrzowska Szkoła Storytellingu Biznesowego online dr Moniki Górskiej:
Storytelling rozwiązuje wszystkie powyższe problemy, pod warunkiem że wiesz, co ten storytelling dokładnie oznacza, umiesz go skutecznie wykorzystywać w biznesie oraz wiesz, od kogo się uczyć.
Naszą odpowiedzią jest właśnie Mistrzowska Szkoła Storytellingu Biznesowego online dr Moniki Górskiej (MSSB), czyli roczny kurs on-line, który gromadzi specjalistów z różnych branż i uczy storytellingu biznesowego. Chodzi o to, by przyciągać właściwych klientów i by płacili Tobie więcej niż konkurencji.
Szkoła dzieli się na 2 semestry:
W każdym semestrze otrzymasz praktyczne i proste narzędzia. Wszystko „podane“ przystępnie i z humorem.
Kończąc MSSB nie tylko wiesz, jak wykorzystać storytelling, ale to faktycznie robisz, dlatego, że jest tu odpowiednio zaplanowana metodyka.
Najpierw przechodzisz przez moduł kursu. Potem tworzysz opowieść w wersji 1.0. Następnie otrzymujesz wstępny feedback i poprawiasz swoją opowieść. Potem przysyłasz do analizy wersję 2.0 opowieści, a następnie otrzymujesz informację zwrotną według ścisłych kryteriów od grupy i od dr Moniki Górskiej. Na koniec przygotowujesz ostateczną wersję swojej opowieści, która jest skuteczna biznesowo i przekłada się na konkretne efekty także w życiu. Ten schemat powtarzasz 7 razy, ponieważ nauczysz się aż 7 różnych opowieści.
Najlepsze historie otrzymują nominacje i uczestniczą w konkursie, gdzie są przyznawane nagrody za wyróżniające się opowieści.
Najlepsze w tym wszystkim jest to, że w ramach MSSB masz tzw. „market proof“ za darmo. Uczestnicy szkoły oceniają, czy kupiliby Twoją opowieść, więc, zanim zaczniesz stosować ją w realnym biznesie, wiesz już, czy zadziała.
W ramach MSSB masz dostęp do elitarnej grupy świadomych i dojrzałych osób, które mają podobne wartości, cele, problemy. To może zaowocować ciekawymi projektami, na których będziesz zarabiać w trakcie i po ukończeniu szkoły.
Możesz być częścią biznesowej rodziny, w której dobrze wychodzi się nie tylko na zdjęciu.
To już 6. edycja Mistrzowskiej Szkoły Storytellingu Biznesowego. Liczba absolwentów i duże zainteresowanie mówią same za siebie. To po prostu sprawdzone rozwiązanie, żaden eksperyment.
Storytelling pomaga w nowy sposób dotrzeć do większej liczby klientów.
Rozbudza ich gasnące zainteresowanie, tak by nagle nie mogli oprzeć się Twojemu autentycznemu przekazowi marketingowemu i Z PRZEKONANIEM, ŚWIADOMIE ZACZĘLI KUPOWAĆ WIĘCEJ I CZĘŚCIEJ.
Storytelling pomaga utrzymać dotychczasowych klientów
Silnymi, emocjonalnymi więzami i wartościami, które wspólnie wyznajecie. Tak, BY NIE SKUSIŁA ICH PIERWSZA LEPSZA OBNIŻKA CEN U KONKURENCJI.
Storytelling to także umiejętność charyzmatycznego przemawiania na spotkaniach i konferencjach,
By przebijać się mocno ze swoją misją, wizją i marką przez szum reklamowy i informacyjny – by STAĆ SIĘ NOWĄ GWIAZDĄ W SWOJEJ BRANŻY.
Storytelling pomaga motywować pracowników każdego szczebla,
ale nie kolejnymi premiami… i prezentami, tylko długodystansowo, wartościami, motywując ich od wewnątrz, tak że BĘDZIE IM SIĘ CHCIAŁO CHCIEĆ. I ZACZNĄ PORYWAĆ SIĘ NA RZECZY NIEMOŻLIWE – dla innych!
Storytelling pomaga pisać lepsze teksty.
Jeśli jesteś copywriterem – to narzędzie nada im emocjonalnej głębi, która bardzo silnie przekonuje.
A TOBIE BĘDZIE SIĘ ZNACZNIE ŁATWIEJ PISAŁO, BO OTRZYMASZ GOTOWE STRUKTURY NAJLEPSZYCH OPOWIEŚCI!
Storytelling pomaga rozwijać blogi!
Dzięki 3 schematom opowieści sprawisz, że Twoje artykuły zaczną być znacznie częściej udostępniane, nie mówiąc już o większej liczbie pozytywnych komentarzy.
A WIĘKSZY RUCH I ZAANGAŻOWANIE OD RAZU OTWORZĄ CI DROGĘ DO WIĘKSZYCH PIENIĘDZY Z BLOGU!
Co ciekawe, większy wpływ zyskujesz poprzez autentyczność – pozostajesz sobą, nikogo nie udajesz. To jest dopiero odkrycie!
Współwłaścicielka Akademii JA w Gdyni
Współtwórca firmy Automapa
Przewodniczka turystyczna, edukatorka, autorka książek i przewodników
Kierownik projektów w branży lotniczej
DreamWorks pracownia ceramiczna
Firma Brand 7 – aplikacje webowe i strony internetowe
Kreatorka biżuterii haftowanej
Blogerów i copywriterów,
którym zależy na czytelnikach.
Właścicieli firm rodzinnych i startupów,
którym zależy na klientach.
Liderów i menedżerów
którym zależy na pracownikach.
Specjalistów z różnych branż,
którym zależy na pokazaniu wielkiej wartości tego, co oferują, zamiast niekończącej się walki cenowej.
Trenerów i Coachów,
którzy chcą nauczyć się posługiwania genialnym narzędziem do budowania swojej marki oraz pozyskiwania lepszych i bardziej dochodowych zleceń.
Co wchodzi w skład Mistrzowskiej Szkoły Storytellingu Biznesowego online:
Formuła 3 strategiczne S: strategiczna opowieść, strategiczna struktura, strategiczny przekaz, która pozwoli Ci przejść od marketingu „życzeniowego” do marketingu relacyjnego. Stanie się dla Ciebie jasne, jakie rodzaje opowieści budują Twoją markę, relacje i sprzedaż.
Dostaniesz mega proste i przyjemne w obsłudze narzędzie samodzielnego wyszukiwania i tworzenia strategicznych opowieści: SyKoMoR TM . Z jego pomocą stworzenie opowieści Twojej marki zajmie Ci jeszcze mniej czasu i chwycą one za serce najtrudniejszego słuchacza – a nawet teściową. Jego zastosowanie wyjaśnię na przykładach najmocniejszych marek.
Poznasz mój tajemny sposób na udaną prezentację. Otrzymasz ćwiczenia i wskazówki używania głosu i ciała, jak pierwszoplanowego i najbardziej efektywnego rekwizytu w Twojej opowieści.
Reguła OREO: oswajaj, rozmawiaj emocjonująco, otwórz się – jako recepta na 3 główne bolączki współczesnego marketingu. Przekonasz się, czy masz storytellingowy gen i jak prosta zmiana języka marketingowej komunikacji pozwoli Ci zyskać rzesze wiernych fanów, błagających, by móc z Tobą pracować albo od Ciebie kupić, i opowiadających o Tobie swoim przyjaciołom.
Dowiesz się czegoś dziwnego i bardzo intrygującego na temat mózgu
swojego i słuchaczy – powiem Ci, jak to wykorzystać w budowaniu
wizerunku osoby i marki, by przyniosło pieniądze. Zobaczysz ciekawe
case studies firm, które za pomocą tylko jednej opowieści, przygotowanej z moją pomocą, zarabiały 10 000 zł, 12 000 dolarów albo zyskały intratne
kontrakty.
Poznasz 3 najbardziej zdradliwe błędy, które mogą zrujnować nawet
najlepszego opowiadacza. Pomogę Ci je raz na zawsze wyeliminować, bo dostaniesz 3 moje patenty, jak ich uniknąć, zbudować mega pewność siebie, a swój przekaz trwale zapisać w pamięci słuchaczy.
Model Opowieści: Elevator Story: połączenie elevator pitch i opowieści „korzeni”. Ludzie kupują nie tylko to, co sprzedajesz, ale przede wszystkim to, dlaczego to sprzedajesz. Dzięki szablonowi Story Factory Formula w dziecinnie prosty sposób stworzysz „gotowca”. Wreszcie bezboleśnie, bez wahania i ze zniewalającym przekonaniem będziesz odpowiadać na pytanie: powiedz mi, czym się zajmujecie? To idealne rozwiązanie do każdej prezentacji i na stronę internetową
Model opowieści GPS: opowieść początków, którą w strategiczny sposób opowiadasz przyszłym klientom, pracownikom i inwestorom, by pokazać im Twoje UMP – Unique Motivation Proposition, motywację do działania. Zobaczysz, jak robią to najwięksi i poznasz Case Study Johna i jego firmy, która 120 lat temu, używając storytellingowej techniki, spowodowała narodziny content marketingu i do dzisiaj utrzymuje się w ścisłej czołówce na świecie.
Model opowieści DNA: opowieść pokazująca Twoim klientom, zespołowi, partnerom i inwestorom Twoją wyjątkową wartość, Twoje USP – Unique Sale-value Proposition.
Dostaniesz 4 generatory opowieści – do wyboru, do różnych sytuacji, by za każdym razem emocjonalnie poruszyć słuchaczy.
Dzięki szablonowi Story Factory Formula w 6 krokach stworzysz opowieść, która wytworzy u Twojego słuchacza rodzaj emocjonalnego kleju i która pokaże, dlaczego spośród tylu innych ma wybrać właśnie ciebie, i nawet nie zauważysz, że sprzedajesz. Tak, będziemy analizować opowieść DNA Jobsa.
Model opowieści Happy Client: krótka opowieść o zadowolonym kliencie, któremu pomogłeś. Jej motywem jest podróż bohatera i jego transformacji, w której Ty i Twoja firma występujecie w roli Ratownika i Wybawcy. Za pomocą szablonu Story Factory Formula w intuicyjny sposób skonstruujesz opowieść, która przekona innych klientów, że warto kupować od Ciebie i odpowie na ich ewentualne wątpliwości, a rutynowe rozmowy handlowe zmieni w interesujące spotkanie.
Poznasz najbardziej skuteczne techniki pozyskiwania Happy Client story i innych form tzw. „Social proof”, czyli społecznego dowodu potwierdzającego Twoje kompetencje i osiągnięcia.
Model opowieści „Zobacz, o czym mówię”: ważna opowieść wprowadzająca konieczną zmianę, do której chcesz przekonać pracowników lub partnerów. Działa nawet wtedy, kiedy zawodzą wszystkie inne sposoby.
Dostaniesz 6 kryteriów oceny doboru właściwej historii i 6 źródeł, gdzie ich szukać.
Pokażę Ci dwa kluczowe elementy, które w połączeniu z metodą tworzenia strategicznych opowieści Sykomor TM , sprawią, że Twoja opowieść przyniesie dokładnie taki skutek, jaki chcesz osiągnąć. Wyjaśnię to na przykładzie Lego i najsłynniejszego cyrku świata.
Fundamenty silnej marki – Zacznij od „dlaczego” Na przykładach najbardziej rozpoznawanych marek, zobaczysz, że opowieść to coś znacznie więcej, niż tylko narządzie komunikacji. I co musisz robić, by przetrwać jako silna marka. Za pomocą serii przyjemnych ćwiczeń, przyjrzysz się swojej marce firmowej lub osobistej „pod lupą” i „z lotu ptaka”, przeniesiesz się na Oskarową Galę w Twojej branży i obejrzysz siebie za 10 lat.
Pokażę Ci, jak stosować nowe reguły budowania wizerunku, w kategoriach Marketingu 3.0. Będziemy pracowali na przykładach viralowych filmów promocyjnych i reklam. Rozpoznasz obecne trendy w kreowaniu wizerunku, a ja Ci wyjaśnię, jak je zaadaptować do Twoich działań wizerunkowych i marketingowych.
Fundamenty silnej marki – Co Cię wyróżnia?
Pokażę Ci, w jakiej formie i jakimi kanałami komunikować Twój wyróżnik. Co wykazały badania psychologów i jak się ma do tego Kevin Spacey?
Poznasz 3,5 obszarów uszczęśliwiania, czyli czego najbardziej pragną od Twojej firmy klienci. Dam Ci przykłady stosowania tej praktyki przez trzy firmy, które w ten sposób wzmocniły wizerunek swojej marki.
Odpowiem na typowo polskie pytanie: Co zrobić, jeśli klient chce tylko taniej Wyjaśnię Ci różnice między produktem a marką, a także, jak budować Twoją markę w sieci jako ekspert, profesjonalista, mentor, a jednocześnie partner, z którym chce się chętnie współpracować i robić interesy.
Fundamenty silnej marki – Znajdź właściwą opowieść cz. I
Dlaczego tak wiele firm opowiada niewłaściwą historię? Jak wśród anegdot opowiadanych najczęściej przy piwie, znaleźć i opowiedzieć właściwą historię, która zainspiruje, uzdolni czy zmotywuje Twoich odbiorców do reakcji.
Dam Ci 5 motywów generujących legendy markowych opowieści, od \ założyciela po miejsce. I opowieści o Hondzie jako mistrzu porażek. I co zrobić, kiedy jeszcze nie masz opowieści i jak do tego wykorzystać media społecznościowe?
Fundamenty silnej marki – Znajdź właściwą opowieść cz. II
3 sprawdzone wątki opowieści, których każdy chce słuchać.
6 schematów narracyjnych i ich archetypy i jak są wykorzystywane przez polskie i zagraniczne firmy.
Jeśli wyszukasz w zdarzeniach z Twojego życia albo z życia Twojej marki chociaż jeden z tych motywów i archetypów Twoja historia nie pozostawi obojętnym nawet najbardziej opornego słuchacza.
Fundamenty silnej marki – Skonstruuj opowieść cz. I
Wyjaśnię, jak długa powinna być opowieść oraz ile wersji jednej opowieści powinieneś przygotować.
Dam Ci 6 sposobów rozpoczynania opowieści, by natychmiast przykuć uwagę.
Wyjaśnię, co jest ważniejsze: początek czy pointa? A do tego – sekret dobrej pointy i 3 patenty, jak ją tworzyć. Jak utrzymać napięcie słuchacza tak, by nie ziewał i wysłuchał Ciebie i Twojego przesłania aż do końca.
Fundamenty silnej marki – Skonstruuj opowieść cz. II
Narracyjne puzzle, czyli opowieść w 9 krokach, od tła i bohatera po rozwiązanie, pomogą Ci krok po kroku stworzyć strukturę mistrzowskiej opowieści, którą pokochają Twoi słuchacze.
Poznasz 3-składnikową recepturę na sekretny sos opowieści. To ważne, bo gdy dodasz do Twojej opowieści te trzy składniki, Twoja opowieść, z zupełnie zwyczajnej, zmieni się w wyjątkową, a Twoi słuchacze zapamiętają ją na bardzo długo. To za te trzy elementy opowieści jurorzy przyznają Oskary. Sprawdzisz, jak to działa w praktyce w najbardziej oglądanych na świecie reklamach internetowych.
Model Opowieści: Reżyser Marki. Dzięki zastosowaniu unikalnego szablonu Story Factory Formula sam staniesz się Reżyserem Marki, a Twoja marka opowieścią na Oskara!
Nagranie video
(VOD)
Pokażę Ci w każdym drogę do osiągnięcia jednego z 12 biznesowych celów. Nie będzie to opowieść o opowiadaniu! Otrzymasz autorskie narzędzia z warsztatu storytellingu i konkretne przykłady ich biznesowego zastosowania. To jak godzina soczystych konsultacji ze mną, za którą klienci płacą 500 zł.
Nagranie audio
(mp3)
Nagranie szkoleniowe w wersji audio do słuchania w drodze do pracy.
Podręcznik z ćwiczeniami
(pdf)
Pięknie opracowany podręcznik z ćwiczeniami do omawianego na video tematu a w nim dokładny opis narzędzi i gotowe szablony opowieści. Jak widzisz, to bardzo ułatwia pracę i oszczędza Twój czas. Ile warta jest godzina Twojej pracy?
Coaching grupowy online ze mną, w trakcie którego wspólnie z grupą przeanalizujemy przesłaną przez Ciebie wcześniej mailem opowieść.
Korzystamy z bardzo intuicyjnej w obsłudze platformy internetowej, która
pozwoli nam się zobaczyć i usłyszeć. Omówię wtedy i skoryguję wszystkie błędy.
Pokażę Ci jak ich unikać, by nie pozbawiać opowieści ich siły. Otrzymasz też –
„na bieżąco” – odpowiedzi na Twoje najważniejsze pytania. Amerykanie płacą po 300 dolarów za godzinę uczestnictwa w takim coachingu.
Na ścieżce Platinum coachingi masz co miesiąc, a na Ścieżce Gold spotykamy się 4 razy. Coaching trwa 1,5-2 godzin.
Spotkanie jest nagrywane, więc jeżeli akurat coś Ci wypadnie, nadal możesz skorzystać z tej wiedzy. Dostęp do nagrania pojawia się na naszej platformie szkoleniowej już następnego dnia.
CEO Fabryki Opowieści
Monika Storytellingu uczy od zawsze. Najpierw jako wykładowca akademicki na RSIJ w Brukseli, UAM i SWPS, a teraz także w założonej przez nią Mistrzowskiej Szkole Storytellingu Biznesowego online. Wie, jak w najkrótszym czasie przekazać maksimum praktycznej wiedzy. Bardzo lubi tę nutkę zaskoczenia, kiedy jej klienci piszą w mailach: „Moniko, ten storytelling naprawdę działa!”
Wśród jej klientów są zarządzający i pracownicy takich firm jak: Amica, Enea, VOX, IMS Group, TEB Akademia, WSB, SWPS, TVP, Gazeta Wyborcza, Proart TV, Raben Transport, Rehau, Skanska, Raiffeisen Bank Polska, Kompania Piwowarska, Bank Zachodni WBK, Meble FORTE, Volkswagen
Group Polska, San Francisco Real Estate Solutions, The Couples Institute i wielu innych.
Oprócz doświadczenia biznesowego jako jedyna na polskim rynku ma autentyczne przygotowanie merytoryczne, bo jest reżyserem i scenarzystą setki filmów, z 30-letnim doświadczeniem i z cennymi nagrodami na festiwalach na całym świecie. Dlaczego to takie ważne? Bo dla Moniki storytelling to nie kilka prostych, marketingowych schematów i historyjek, lecz przede wszystkim unikatowa umiejętność wydobywania na światło autentycznych, ludzkich historii i ichminteresującego opowiadania. Zna się nam tym najlepiej na świecie. Nazywają ją dr Story.
Pamiętam, jakby to było wczoraj… 23 lutego 2009 roku Slumdog dostaje 8 Oscarów. Ja — nowe życie. A było to tak.
Każdy dzień tamtej zimy pędzi jak kolejka górska. Mam dwa etaty i trzeci w domu. Robię dokumenty i reportaże w TVP, uczę video storytellingu na UAM, sama wychowuję syna. Nagrody za filmy cieszą, ale jadę na oparach. Już przy porannej kawie płakać mi się chce ze zmęczenia.
Właśnie skończyłam zdjęcia do reportażu dla Magazynu Ekspresu Reporterów. Dwuletniej Alicji, która czeka na adopcję w pogotowiu opiekuńczym, użyczy głosu Krystyna Czubówna.
Jest mroźny poniedziałek, ślisko. Wsadzam Tymka do pociągu, jedzie na swój pierwszy obóz szermierczy. Sama wsiadam do samochodu. Odpocznę nad morzem. Będę blisko, jakby co. – No tak. Mama kwoka.
Droga nie jest taka zła. Dojeżdżam do Kamiennych Kręgów w Grzybnicy. Już widzę siebie na masażu gorącą czekoladą, gdy nagle koła trafiają na murek ze śniegu. I niczego więcej nie mogę zrobić. Moja zielona Toyota pędzi ślizgiem wprost na nadjeżdżające auto.
Przeraźliwy huk, po nim kolejny, ląduję na skarpie w lesie. Skąd ten swąd? Muszę uciekać! Ale jak? Drzwi od strony pasażera są zakleszczone. Zaraz zemdleję. Wzywają karetkę. Ktoś zbiera moje książki rozsypane na śniegu. I wkrótce — zamiast kąpieli w winie — szpital. W Koszalinie. W izbie przyjęć pochyla się nade mną przerażona rejestratorka:
– O Boże, co my z nią zrobimy?!
Nagle puszczają mi nerwy.
Widać, jestem w kawałkach i nawet o tym nie wiem. To chyba ta adrenalina! Tymczasem ona mówi o mojej czerwonej walizce, którą ratownicy włożyli wraz ze mną do karetki.
Rentgen pokazuje wielokrotne złamanie miednicy. Nie zauważają, że kręgosłup też oberwał. Boli mnie każdy ruch. Leżenie boli. W kilka sekund zawalił się cały mój świat.
Przewożą mnie do szpitala w rodzinnym Poznaniu. Morfina jakoś pomaga zasnąć. Za to kolejna noc… Trzecia nad ranem. W pokoju ciemno. Tylko spod drzwi strużka światła. Czuję, że spadam w jakąś oślizgłą, czarną przepaść.
– Jezu! Kiedy skończę film? Moja mała bohaterka czeka na adopcję! Co z mamą, która mnie potrzebuje po kolejnej operacji nowotworu? Tymek ma 8 lat. Kto go będzie wozić do szkoły?
Nagle ogarnia mnie pewna, mocna myśl: choć niczego już nie mogę zrobić, COŚ jeszcze nadal mogę. Nadal mam wybór. Mogę zrobić krok w otchłań, na dno, wołając do Boga:
– Gdzie byłeś? Dlaczego JA?
Mam do tego prawo, bo jest źle. Mogę użalać się nad sobą! Albo dostrzec, że to nie kładka w przepaść, ale trampolina. Do czegoś nowego.
Czuję, jakbym stała w wąskim korytarzu pomiędzy drzwiami PORAŻKA a drzwiami z szyldem SZANSA. Bez względu na to, jak jest mi ciężko, nadal mam wybór, którą klamkę nacisnę. Tylko czy w tej sytuacji może w ogóle być coś dobrego? Waham się. To trwa może 30 sekund, a może minutę. Dla mnie to cała wieczność. Mimo bólu i obezwładniającego strachu daję szansę Bogu na plan B.
Kiedy następnego dnia moja szefowa Kasia przynosi mi do szpitala porcję sushi, kieliszek wina śliwkowego, którego słodko-cierpki smak czuję do dzisiaj, i pożycza swój laptop, ze zdumieniem patrzy na mój promienny uśmiech.
– Z tym wypadkiem to był jakiś żart?
Poważnieje, kiedy pomaga mi umyć trzęsące się jak galareta ciało. Mam na skórze wszystkie kolory tęczy.
Nieoczekiwanym darem z Góry okazuje się czas, którego zawsze mi dotąd brakowało, i wspaniali ludzie, których pomoc pozwoliła przetrwać trudne miesiące na inwalidzkim wózku.
Nie przypuszczałam, że ten mój wybór, tych kilkadziesiąt sekund zdecyduje o moim dalszym losie. O tym, że jako biznesowa dziewica zrezygnuję z etatu w TVP i z reżysera i dziennikarza stanę się również przedsiębiorcą. Że jako mistrzyni prokrastynacji po 25 latach spełnię swoje marzenie i napiszę książkę w 40 dni, a w rok zrobię doktorat. A jako cyfrowa emigrantka założę pierwszą w Polsce Mistrzowską Szkołę Storytellingu Biznesowego on-line. I to zbliżając się do 50-tki.
Tamtej nocy zrozumiałam, że życie jest opowieścią. Mogę wybrać, jak ją sobie opowiem. Mogę dopisać tyle nowych wątków, ile potrafię. I nowe zakończenie. Mogę się obsadzić w roli ofiary lub bohatera. Reżysera albo obsługi planu. I każdego dnia mogę wybrać, czy moje życie, mój biznes i mój świat będzie kiepską czy dobrą fabułą. Taką na Oskara!
Przeżyłam, żeby o tym opowiedzieć.
PS Dzisiaj, po latach, zrozumiałam jeszcze coś.
Najważniejszy jest Producent. To On trzyma rękę na pulsie i szykuje dla mnie najlepszy plan B. Odkąd Mu zaufałam, żyje mi się BOSKO!
Mam dla was w końcu cyferki. Storytelling + SEM + SEO = zobaczcie co dzieje się ze sprzedażą w moim sklepie internetowym (raport miesięczny, wzrost o…)
Dzięki GPS ludzie znają mnie z internetów :) coraz częściej słyszę – aaa, tak czytałam o tobie, aaa tak znam cię z youtube :) dla mnie to ciągle zabawne, ale prawdziwe.
właściciel, Kreatywnie.com
Właściciel, Audioplanet
Przez wiele lat uważałem brak emocji za przejaw profesjonalizmu – szczególnie w nieruchomościach, gdzie stawiam na konkret, fakty i dobry pieniądz dla klienta… Na szczęście spotkałem Monikę Górską, która nauczyła mnie pozytywnej komunikacji opartej na szczerym przekazie i prawdziwych emocjach. Żeby to zrozumieć potrzebowałem Mistrzowskiej Szkoły Storytellingu Biznesowego dr Moniki Górskiej, bo Ona – w przeciwieństwie do konkurencji – nie tylko uczy jak opowiadać o biznesie, lecz jak odkryć swoje prawdziwe wartości i na tym oprzeć swoją “story”.
Monika motywuje nas do odnalezienia najgłębszych pokładów prawdy. Pod płaszczykiem marketingu zmusza nas do ponownego zobaczenia swojego życia, naszej firmy i do zrozumienia ich. Robi to lepiej niż magistrzy, doktorzy i profesorowie marketingowcy. Wybiera mądrze i uczy najlepszych rzeczy!
Właściciel Silesia Management
Dyrektor Rozwoju, Agrosimex
Każdy kolejny miesiąc jest lepszy od poprzedniego :) efekt synergii całej grupy jest narastający a kulminacja jest na wyzwaniu video :) dziękuję za wspaniały rok :)
Senior Key Account Manager, Trol Intermedia
Właścicielka IASO Longevity Spa
Polecam program platynowy. Zdecydowanie bardziej do tworzenia motywują co miesięczne spotkania coachingowe – łatwiej znaleźć sposób. Wiem, bo jestem w grupie Gold. Praca z dr Story wpływa pozytywnie na całe Twoje życie – zarówno prywatne jak i zawodowe, także etatowe. Najcudowniejsza klasa w jakiej byłam, sami wyjątkowi ludzie. W dodatku jesteśmy tak spragnieni naszych historii, że znajdujemy sposoby do spotkań w realnym świecie, nawiązujemy cudowne przyjaźnie. Podejmij wyzwanie i przekonaj się, ile można wynieść z kursu online.
Pracuje w Thermomix Polska
Nie dasz sobie szansy na poznanie naturalnej metody, która może zwiększyć Twoją skuteczność w biznesie. Storytellingu uczysz się raz i on z Tobą zostaje!
Nie poznasz prawdziwego potencjału storytellingu. Jeśli nigdy nie miałeś styczności z profesjonalnym storytellingiem, możesz mieć mylne wyobrażenie o jego skuteczności. Nawet nie wiesz, jak bardzo się mylisz.
Uczyłeś się kiedyś storytellingu od osoby, która siedzi w tym temacie ponad 30 lat i jest chodzącym dowodem na to, że storytelling działa?
Szkoła startuje raz na rok, więc kolejna okazja dopiero za 12 miesięcy.
jesienią 2020 r. Tu nie ma przypadkowych osób – oprócz moich studentów MSSB i SPS – są inni pasjonaci storytellingu, którzy wykorzystują to w różnych dziedzinach. Jednak oni muszą kupić zwykły bilet w cenie 1000 zł. To jedyna taka konferencja w Polsce, wzbogacona elementami warsztatowymi, czyli pracą nad własną historią, razem z innymi uczestnikami. Dla Ciebie to potężna kropka nad „i”. Przez te dwa dni dopełnisz swoją wiedzę o storytellingu o to, co może do tej pory Ci umknęło i usuniemy na żywo ostatnie przeszkody w tym, by storytelling pracował dla Ciebie. Dla studentów MSSB wpisowe na konferencję to tylko 100 złotych (123 zł z VAT) za 2 dni – jest to opłata rejestracyjna i w tej cenie masz całodzienne przerwy kawowe. Ty musisz zadbać o dojazd, noclegi i obiad. Dla studentów MSSB to spotkanie na żywo jest jednym z najbardziej oczekiwanych wydarzeń roku! [Wartość 1000 zł z VAT]
jesienią 2020 r. Tu nie ma przypadkowych osób – oprócz moich studentów MSSB i SPS – są inni pasjonaci storytellingu, którzy wykorzystują to w różnych dziedzinach. Jednak oni muszą kupić zwykły bilet w cenie 1000 zł. To jedyna taka konferencja w Polsce, wzbogacona elementami warsztatowymi, czyli pracą nad własną historią, razem z innymi uczestnikami. Dla Ciebie to potężna kropka nad „i”. Przez te dwa dni dopełnisz swoją wiedzę o storytellingu o to, co może do tej pory Ci umknęło i usuniemy na żywo ostatnie przeszkody w tym, by storytelling pracował dla Ciebie. Dla studentów MSSB wpisowe na konferencję to tylko 100 złotych (123 zł z VAT) za 2 dni – jest to opłata rejestracyjna i w tej cenie masz całodzienne przerwy kawowe. Ty musisz zadbać o dojazd, noclegi i obiad. Dla studentów MSSB to spotkanie na żywo jest jednym z najbardziej oczekiwanych wydarzeń roku! [Wartość 1000 zł z VAT]
To pełny katalog 28 błędów, które ludzie popełniają w czasie nagrań video, wraz z patentami, jak sobie z tymi błędami radzić i w efekcie stworzyć kompletne video. W nim dostaniesz pełne kompendium wiedzy, jak NIE ROBIĆ video i jak je robić właściwie. To Ci zaoszczędzi mnóstwa frustracji, zwłaszcza w czasach szumu informacyjnego, kiedy wszyscy starają się robić video, a nie bardzo wiadomo, na kim się wzorować.
Jeśli tę wiedzę zaczniesz wykorzystywać w Twoich nagraniach, nie tylko będziesz wyglądać jak PRO, ale i zwiększysz swoje szanse, że poczujesz się jak PRO, nawet jeśli video kręcisz tylko smartphone’m. Przekonasz się, jak wzrośnie wtedy Twój luz i poczucie pewności siebie przy występowaniu przed kamerą. A przede wszystkim, jaki zyskasz spokój, że to, co masz najważniejszego do przekazania innym, nie zostanie zaprzepaszczone przez niepotrzebne błędy warsztatowe, których można było uniknąć.
3 godz. konsultacji indywidualnych ze mną lub z moimi coachami z Fabryki Opowieści, w czasie których pomożemy Ci wybrać tę właściwą opowieść. A kiedy już ją napiszesz, pokażemy, z których wątków warto zrezygnować, a z których nie rezygnować za żadną cenę. Pomożemy Ci wypolerować styl i mówić swoim autentycznym głosem. Godzina takich konsultacji w Fabryce Opowieści kosztuje 500 zł netto [Wartość 1845 zł z VAT]
jesienią 2020 r. Tu nie ma przypadkowych osób – oprócz moich studentów MSSB i SPS – są inni pasjonaci storytellingu, którzy wykorzystują to w różnych dziedzinach. Jednak oni muszą kupić zwykły bilet w cenie 1000 zł. To jedyna taka konferencja w Polsce, wzbogacona elementami warsztatowymi, czyli pracą nad własną historią, razem z innymi uczestnikami. Dla Ciebie to potężna kropka nad „i”. Przez te dwa dni dopełnisz swoją wiedzę o storytellingu o to, co może do tej pory Ci umknęło i usuniemy na żywo ostatnie przeszkody w tym, by storytelling pracował dla Ciebie. Dla studentów MSSB wpisowe na konferencję to tylko 100 złotych (123 zł z VAT) za 2 dni – jest to opłata rejestracyjna i w tej cenie masz całodzienne przerwy kawowe. Ty musisz zadbać o dojazd, noclegi i obiad. Dla studentów MSSB to spotkanie na żywo jest jednym z najbardziej oczekiwanych wydarzeń roku! [Wartość 1000 zł z VAT]
To pełny katalog 28 błędów, które ludzie popełniają w czasie nagrań video, wraz z patentami, jak sobie z tymi błędami radzić i w efekcie stworzyć kompletne video. W nim dostaniesz pełne kompendium wiedzy, jak NIE ROBIĆ video i jak je robić właściwie. To Ci zaoszczędzi mnóstwa frustracji, zwłaszcza w czasach szumu informacyjnego, kiedy wszyscy starają się robić video, a nie bardzo wiadomo, na kim się wzorować.
Jeśli tę wiedzę zaczniesz wykorzystywać w Twoich nagraniach, nie tylko będziesz wyglądać jak PRO, ale i zwiększysz swoje szanse, że poczujesz się jak PRO, nawet jeśli video kręcisz tylko smartphone’m. Przekonasz się, jak wzrośnie wtedy Twój luz i poczucie pewności siebie przy występowaniu przed kamerą. A przede wszystkim, jaki zyskasz spokój, że to, co masz najważniejszego do przekazania innym, nie zostanie zaprzepaszczone przez niepotrzebne błędy warsztatowe, których można było uniknąć.
3 godz. konsultacji indywidualnych ze mną lub z moimi coachami z Fabryki Opowieści, w czasie których pomożemy Ci wybrać tę właściwą opowieść. A kiedy już ją napiszesz, pokażemy, z których wątków warto zrezygnować, a z których nie rezygnować za żadną cenę. Pomożemy Ci wypolerować styl i mówić swoim autentycznym głosem. Godzina takich konsultacji w Fabryce Opowieści kosztuje 500 zł netto [Wartość 1845 zł z VAT]
Co Ci to da, poza tym, że będzie fajnie? Wiesz, jak to jest, gdy próbujesz coś doskonalić na własną rękę i czujesz ciągły niedosyt, że to ciągle „nie to”?
Po tym dniu ze mną będziesz wiedzieć, czego Ci potrzeba by dojść do mistrzowskiego poziomu storytellingu. Kładę nacisk na „Ty będziesz wiedzieć”, bo otrzymasz indywidualne wskazówki i porady, dopasowane do Twojej sytuacji. Znajdę sposób na to, by Twoje historie błyszczały tak, by przyciągać do Ciebie klientów, współpracowników i partnerów biznesowych, do których Twój obecny marketing jeszcze nie przemawia. Tak, wiem, to wyjątkowa propozycja. Ale Ty chyba jesteś wyjątkową osobą i na to zasługujesz?
Co ważne, chętnie Ci opowiem, jak dziś budować biznes w oparciu o storytelling. Podzielę się też swoim doświadczeniem filmowym – jak zmienić Twoją ideę w film, który ją najlepiej wyraża. Ty zdecyduj, co ma dla Ciebie największą wartość.
Dokładna analiza z moimi wskazówkami, jak ulepszyć każdą Twoją strategiczną opowieść (GPS Story, DNA Story, Happy Client Story, Opowieść Marki). Wskazówki będą na piśmie, więc nie umkną Ci żadne szczegóły.
AVS to kurs online, który dostarcza konieczne i wystarczające narzędzia do stworzenia video, które możesz wykorzystać w swoich kampaniach reklamowych. Video Storytelling zamienia kampanie zwykłych firm w kampanie wielkich marek.
Akademia składa się z czterech elementów.
Pierwszy element to opowieść – jak od zera zbudować opowieść tak, by trzymała widza w napięciu od początku do samego końca i angażowała do działania. Drugi element to obraz – jak wykorzystywać technikę operowania obrazem tak, by zbudować znaczenie, na jakim Ci zależy i trafiać przez oczy do serca. Trzeci element to jest montaż – jak zbudować poruszającą narrację filmową wykorzystując wszystkie rodzaje montażu. To fabryka emocji Twojego filmu. Ostatni element to dźwięk – jak opowiadać dźwiękiem i ciszą, by najsilniej poruszać wyobraźnię widza. To jest najbardziej niedoceniany i znaczący element, który pozwala wyróżnić Twoje video na tle innych.
Hot Line ICE – osobisty telefon na wszystkie sytuacje, gdy stoisz pod ścianą i potrzebujesz nagłego wsparcia storytellingowego lub biznesowego. Bezcenne!
Masz do wyboru 3 pakiety. Zdecyduj, który odpowiada Tobie najbardziej.
12 nagrań video (VOD)
12 nagrań audio (mp3)
12 podręczników z ćwiczeniami
Coachingi grupowe z Moniką
Nagrania z coachingów
Certyfikat "Praktyk storytellingu biznesowego"
Elitarna tajna grupa na facebooku
Techniczne wsparcie ekipy Fabryki Opowieści
Indywidualny Mastermind z Moniką na żywo
Akademia Video Storytellingu online
Pisemna analiza strategicznych opowieści
Konferencja OPOWIADA I ZARABIAJ na żywo (2dni)
E-book "28 błędów w prezentacjach przed kamerą i patenty jak ich uniknąć"
Konsultacje indywidualne online (3 godziny
Hot Line ICE - osobisty telefon Moniki
Jest tylko jeden sposób na to, by się o tym przekonać. Osobiście wypróbować pierwszą lekcję. Po niej wszystko będzie jasne.
Jestem tak przekonana o wartości mojego programu, że daję Ci
moją gwarancję satysfakcji.
Zamów dostęp. Sprawdź pierwszą lekcję, jak to się ma do Twojego
biznesu. Jeśli przerobisz lekcję, weźmiesz udział w coachingu, napiszesz i wyślesz mi swoją pierwszą opowieść i mimo wszystko dojdziesz do wniosku, że to niekoniecznie jest dla Ciebie – zwrócę Ci pieniądze.
Masz na to czas do 1.04.2020. Więc spokojnie podejmij decyzję, bez presji,
pośpiechu, rozsądnie i z rozwagą. Wybierz dla siebie to, co najlepsze!
Niezależnie od tego czy wybierzesz ścieżkę Gold czy Platinum, możesz wybrać płatność w miesięcznych ratach. Wystarczy, że w tabeli klikniesz przycisk pod opcją płatności w ratach.
Ty nic nie musisz dodatkowo robić :) System sam co miesiąc pobierze płatność z Twojej karty. A gdyby nawet tak się nie stało, skontaktujemy się z Tobą i pomożemy, by nie ominął Cię żaden moduł.
Z modułów MSSB możesz skorzystać w dowolnym czasie. Kolejne moduły odblokowywane będą co miesiąc (zawsze pierwszego dnia miesiąca), a dostęp do nich masz 24/7 na naszej platformie, więc oglądasz video, kiedy chcesz, a podręczniki z ćwiczeniami i nagrania audio pobierasz na komputer i masz je u siebie na zawsze :)
Szczegółowy kalendarz coachingów grupowych na cały rok otrzymasz od razu po zapisaniu się, więc wszystkie terminy możesz od razu wpisać w swój kalendarz do końca roku.
Każdy grupowy coaching online jest nagrywany i nagranie coachingu wstawiamy na PLATFORMĘ zawsze w ciągu 24h po zakończeniu naszego spotkania. Znajdziesz tam też analizowane opowieści i zapis czatu z informacją zwrotną od uczestników.
Takie nagranie przydaje się zarówno wtedy, kiedy nie mogłeś być z nami w trakcie spotkania, jak i wtedy, gdy byłeś, ale nie zdążyłeś wszystkiego zapisać. Nagranie można cofać, przewijać do przodu, pauzować, więc z nim na pewno zanotujesz wszystkie najważniejsze storytellingowe wskazówki. I najważniejsze, czyli tajna grupa MSSB – ona też działa non stop :)
Po zapisaniu się do Twojej skrzynki powinny przyjść 3 co najmniej 3 maile: mail z fakturą, mail z danymi logowania, powitalny mail od Moniki.
Niestety, czasem nasze maile trafiają do Spamu lub Ofert, więc warto sprawdzić także tam, czy wiadomość od nas nie czeka. Czasem jednak filtry antyspamowe są tak silne, że nie wpuszczają naszych maili nawet tam ☹
Jeśli nie znajdziesz maila od nas, napisz do nas na mssb@fabrykaopowiesci.pl
Pomocne powinno być dodanie naszych adresów mailowych: mssb@fabrykaopowiesci.pl oraz witaj@fabrykaopowiesci.pl do listy kontaktów. Wtedy zazwyczaj filtry antyspamowe są łaskawsze i nie wrzucają naszych maili do śmieci :)
W naszej MSSB nie trzymamy nikogo na siłę :) Jesteśmy dumni i szczęśliwi, że tak niewiele osób rezygnuje w trakcie roku. Jeśli to się zdarza, to z powodów losowych. Rozumiemy jak działają komplikacje w opowieści, więc zawsze staramy się znaleźć najlepsze rozwiązanie. Cały program jest ułożony w tak logiczny i przemyślany sposób, że jeden moduł wynika z drugiego, kolejne etapy się uzupełniają i w czasie 11 miesięcy tworzą spójną całość. Według opinii naszych studentów po ostatnim module widać pełną wartość tego procesu i zmiany, które zaszły w ich życiu i biznesie. Choć oczywiście zależy to od zaangażowania i systematycznego robienia ćwiczeń :)
Jak się domyślasz, odpowiedź brzmi: To zależy ;) I to od kilku czynników: Twojego doświadczenia, predyspozycji, ścieżki, którą wybrałeś, i treści modułu. Czasem od dnia. Pewnie będą moduły, których obejrzenie i zrobienie ćwiczeń zajmie Ci 3 godzinki, a będą takie, nad którymi będziesz chciał pochylić się nawet przez cały dzień. Z naszych wyliczeń wynika jednak, że średnio będziesz potrzebował 8h miesięcznie na jeden moduł.
Każdy moduł trwa między 50 a 90 minut, a grupowe coachingi między 90 a 120. Jeśli mogę Ci podpowiedzieć, jak najszybciej po każdym module zarezerwuj sobie od razu czas na zrobienie ćwiczeń i pisanie opowieści. Najlepiej zaznacz konkretne daty, w myśl zasady „jutro to dzień, który nigdy nie nadchodzi”. Bardzo mi zależy, żebyś do końca roku miał trzy opowieści, które sprzedają, i opowieść marki. A Twój kalendarz pewnie nie wygląda jak podczas wakacji, co?
Nasza Mistrzowska Szkoła Storytellingu Biznesowego dobiega końca w styczniu 2021. A potem? Nasi studenci czasem z własnej woli chcą z nami powtarzać rok. Jest więc całkiem możliwe, że będę miała także dla Ciebie propozycję kontynuacji MSSB przez kolejny rok na jakiś specjalnych warunkach dla absolwentów…? Jeśli z niej skorzystasz, będziesz mógł przez kolejne 12 miesięcy, szlifować Twoje opowieści i nadrabiać zaległości.
Nasza 2-dniowa Konferencja Live odbędzie się w listopadzie 2021 r. w Poznaniu. Jest to wydarzenie, na którym wreszcie zobaczysz na żywo innych studentów VI edycji MSSB i spotkasz pasjonatów storytellingu z najróżniejszych miejsc. Na konferencji będzie czas na networking i utrwalenie tego, co już wiesz, i praktyczne wskazówki, jak od StoryTellingu przejść do StoryDoingu. To jedyna taka konferencja w Polsce, wzbogacona elementami warsztatowymi, czyli pracą nad własną historią, razem z innymi uczestnikami. Dla Ciebie to potężna kropka nad „i”. Przez te dwa dni dopełnisz swoją wiedzę o storytellingu o to, co może do tej pory Ci umknęło i usuniemy na żywo ostatnie przeszkody w tym, by storytelling pracował dla Ciebie.
Oczywiście! Jest tylko jeden warunek otrzymania Certyfikatu Praktyka Storytellingu. Takim dyplomem może pochwalić się każdy student MSSB, który napisał co najmniej jedną opowieść, która sprzedaje, oraz opowieść marki. Dzięki temu Certyfikat ma prawdziwą wartość, a posiadanie go, to prawdziwy powód do dumy!
W Fabryce Opowieści uczymy jak tworzyć piękne, poruszające i autentyczne historie. Bo dzięki opowieściom ludzie zbliżają się do siebie, filmy nie są nudne, biznes staje się bardziej ludzki a życie nabiera więcej sensu.