BEZPŁATNY MASTERCLASS LIVE

Jak kręcić filmy, by rozkręcić firmę

Z DR MONIKĄ GÓRSKĄ

Jak zrobić dobry biznes za pomocą video?

.

Na tej wyjątkowej MasterClass wraz ze Stanisławem Szultką z Tytax’a pokażemy Ci case study jego firmy, która dzięki video zarabia 3 razy więcej niż przed Covidem i zaoszczędziła na budżetach reklamowych już ponad 200 000 zł.

Uczestnictwo w MASTER CLASS LIVE 16.09.2020 jest bezpłatne.
Później będzie można wykupić dostęp do nagrania wideo.

DOWIESZ SIĘMIĘDZY INNYMI

Jak zrobić dobry biznes za pomocą video?
 Jak kręcić filmy, żeby rozkręcić Twoją firmę? Nawet jeśli kompletnie się na tym nie znasz?
I… jak oszczędzać na video?

I JESZCZE

Jak krok po kroku takie firmowe video „po taniości” się robi?
 Jakich błędów unikać?
I co trzeba koniecznie zrobić, zanim się zainwestuje w filmy reklamowe.

Widzimy się już za...

Gdyby ktoś mnie zapytał: mam dobry, produkt, lepszy od konkurencji, co zrobić, żeby go sprzedać?
Chłopie – powiedziałbym mu – włóż całą kasę, jaką tylko możesz, żeby POKAZAĆ go ludziom.
Jeśli dziś nie masz video, to cię nie ma, a jeżeli jeszcze jesteś, to za chwilę cię nie będzie!

Stanisław Szultka, Tytax

Kim jestemby Cię tego uczyć?

dr Monika Górska

CEO Fabryki Opowieści

Reżyser, scenarzysta, wykładowca, autor, mentor, trener, twórca Mistrzowskiej Szkoły Storytellingu Biznesowego i Akademii Video Storytellingu online. Słowem: praktyk z ponad 30-letnim doświadczeniem w storytellingu i video storytellingu, którym dzieli się w ramach swojej firmy Fabryka Opowieści.

Video storytellingu uczy od zawsze. Wie, jak w najkrótszym czasie przekazać maksimum praktycznej wiedzy. Oprócz doświadczenia biznesowego, jako jedyna na polskim rynku ma autentyczne przygotowanie merytoryczne – jest reżyserem i scenarzystą 165 filmów.

Potwierdzeniem 30-letniej praktyki są cenne nagrody zdobyte na festiwalach na całym świecie. Storytelling to dla niej nie kilka prostych schematów i historyjek, lecz przede wszystkim unikatowa umiejętność wydobywania na światło autentycznych, ludzkich historii i ich interesującego opowiadania.

Swoje opowieści w filmach powierzyli jej Wiliam Wharton, Philipp Glass, Goran Bregovic, Stefan Stuligrosz, Jerzy Stuhr, Agata Buzek, Kazimierz Kutz, Tomasz Stańko i Kasia Nosowska, i wielu innych.

W Fabryce Opowieści Monika koncentruje się na merytorycznym przygotowaniu produktów oraz prowadzeniu szkoleń i prelekcji.

Wśród jej klientów są zarządzający i pracownicy takich firm jak: Amica, ENEA, VOX, Skanska, IMS Group, Raben Transport, Gazeta, MPK, BALMA, TVP, TEB AKADAMIA, SWPS, Collegium da Vinci. A ostatnio zaczęła projekt szkoleniowy online w ramach Google News Initiative.

Bardzo lubi tę nutkę zaskoczenia, kiedy jej studenci i klienci mówią: „Moniko, ten storytelling naprawdę działa!”