.
Na tej wyjątkowej MasterClass wraz ze Stanisławem Szultką z Tytax’a pokażemy Ci case study jego firmy, która dzięki video zarabia 3 razy więcej niż przed Covidem i zaoszczędziła na budżetach reklamowych już ponad 200 000 zł.
Stanisław Szultka, Tytax
CEO Fabryki Opowieści
Reżyser, scenarzysta, wykładowca, autor, mentor, trener, twórca Mistrzowskiej Szkoły Storytellingu Biznesowego i Akademii Video Storytellingu online. Słowem: praktyk z ponad 30-letnim doświadczeniem w storytellingu i video storytellingu, którym dzieli się w ramach swojej firmy Fabryka Opowieści.
Video storytellingu uczy od zawsze. Wie, jak w najkrótszym czasie przekazać maksimum praktycznej wiedzy. Oprócz doświadczenia biznesowego, jako jedyna na polskim rynku ma autentyczne przygotowanie merytoryczne – jest reżyserem i scenarzystą 165 filmów.
Potwierdzeniem 30-letniej praktyki są cenne nagrody zdobyte na festiwalach na całym świecie. Storytelling to dla niej nie kilka prostych schematów i historyjek, lecz przede wszystkim unikatowa umiejętność wydobywania na światło autentycznych, ludzkich historii i ich interesującego opowiadania.
Swoje opowieści w filmach powierzyli jej Wiliam Wharton, Philipp Glass, Goran Bregovic, Stefan Stuligrosz, Jerzy Stuhr, Agata Buzek, Kazimierz Kutz, Tomasz Stańko i Kasia Nosowska, i wielu innych.
W Fabryce Opowieści Monika koncentruje się na merytorycznym przygotowaniu produktów oraz prowadzeniu szkoleń i prelekcji.
Wśród jej klientów są zarządzający i pracownicy takich firm jak: Amica, ENEA, VOX, Skanska, IMS Group, Raben Transport, Gazeta, MPK, BALMA, TVP, TEB AKADAMIA, SWPS, Collegium da Vinci. A ostatnio zaczęła projekt szkoleniowy online w ramach Google News Initiative.
Bardzo lubi tę nutkę zaskoczenia, kiedy jej studenci i klienci mówią: „Moniko, ten storytelling naprawdę działa!”