DOSTANIESZ PRAKTYCZNE STORYTELLINGOWE NARZĘDZIA, NIEZBĘDNE BY PO MISTRZOWSKU OPOWIADAĆ O TYM, CO DLA CIEBIE WAŻNE. NAWET POCZĄTKUJĄCY SOBIE Z TYM PORADZI.
CEO Fabryki Opowieści
Monika Storytellingu uczy od zawsze. Najpierw jako wykładowca akademicki na RSIJ w Brukseli, UAM i SWPS, a teraz także w założonej przez nią Mistrzowskiej Szkole Storytellingu Biznesowego online. Wie, jak w najkrótszym czasie przekazać maksimum praktycznej wiedzy. Bardzo lubi tę nutkę zaskoczenia, kiedy jej klienci piszą w mailach: „Moniko, ten storytelling naprawdę działa!”
Wśród jej klientów są zarządzający i pracownicy takich firm jak: Amica, Enea, VOX, IMS Group, TEB Akademia, WSB, SWPS, TVP, Gazeta Wyborcza, Proart TV, Raben Transport, Rehau, Skanska, Raiffeisen Bank Polska, Kompania Piwowarska, Bank Zachodni WBK, Meble FORTE, Volkswagen
Group Polska, San Francisco Real Estate Solutions, The Couples Institute i wielu innych.
Oprócz doświadczenia biznesowego jako jedyna na polskim rynku ma autentyczne przygotowanie merytoryczne, bo jest reżyserem i scenarzystą setki filmów, z 30-letnim doświadczeniem i z cennymi nagrodami na festiwalach na całym świecie. Dlaczego to takie ważne? Bo dla Moniki storytelling to nie kilka prostych, marketingowych schematów i historyjek, lecz przede wszystkim unikatowa umiejętność wydobywania na światło autentycznych, ludzkich historii i ichminteresującego opowiadania. Zna się nam tym najlepiej na świecie. Nazywają ją dr Story.